Wednesday 3 August 2011

korean guys

Assalamualaikum and hai hai :)

Amacam first day puase korang ? Still kuat iman ? :D hahha , okeoke *gurausaje :)* Okay , harini aku bukan nak bercakap mengenai first day puase tetapi as ape yang korang dah nampak dekat tajuk entri aku kali ini . 

Yeap , Korean Guys makes me melt . Seriously , hahha . Tapi , bukan kesemuanya lahh. Just certain of them. Nak tau sape korean guys yang aku maksudkan ? Mehh sini aku tunjuk :)




 Kim Beom :]



Kim Hyung Jung :]



Lee Min Ho :]



Boyfriend :]



Gi Kwang :]


Okay , actually banyak lagi .. Tapi aku nih bukan lah tau sangat pasal nama-nama diorg , so agak sukar untuk aku carik gambar2 mereka :) Hee , okay lah . AKu takboleh nak letak banyak2 , nanti cik abang sayang aku jeles pulak kann . Hahaha :) Okay bye .


SELAMAT BERBUKA PUASA :) 
   

No comments:

Post a Comment