Wednesday 3 August 2011

rinduu cgt awk

Rindukan awakk .
Setiap detik waktu yang berlalu , tidak pernah terdetik untuk aku melupakan dirimu . Hanye Allah shj yg mengetahui betapa aku rindukan dirimu yang kini jauh . Seharian saye menunggu kehadiran awak . Tapi , hampa . Awakk tak ingat dekat saye kea ? :'(

Semalam saya call awak pakai nmbr rumah saye . Dua kali wakk . Tapi awak tak angkat jugak ? Kenapa ? Awak tak sudi ea saya call awak ? Okea . Awak nak tau tak .. Semalam saye nangis tunggu awak ? -______- Entah la , saye dah tak boleh nak tahan air mata saye lagi .


So , saye lepaskan sepuas puas nye sebelum saye lena . Setiap mase saye tengok fone saya , mane lah tau awak sent mesej kann . Tapi , penantian saye bertukar menjadi perasaan hampa :'(


Boy , i don't ever know either you think about me or not . Even a msg from you it can makes me happy and smile . I miss you every single minutes . Never forget bout you . If i miss you , i will read your past msg :(

No comments:

Post a Comment